مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 05:352021-08-03اقتصادي

تذکر جدی بازرس کل استان بر لزوم پایش دقیق واحدهای فروش در یزد


بازرس کل استان یزد با بیان این که برخورد جدی با هرگونه تخلفی که منجر به برهم زدن نظم اقتصادی شود جدی برخورد می کنیم، گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت بر پایش و نظارت واحدهای فروش دقت بیشتر کند.

-  حجت الاسلام اکبر طالبی در جریان بازدید سر زده از یک شرکت صنعتی معدنی این شهرستان به خبرنگار فارس، اظهار کرد: عمده مشکل در کارخانه سیمان مهریز  توزیع و پخش سیمان تولیدی و وارداتی آن  به استان یزد است.

  وی افزود: سازمان صنعت معدن و تجارت استان باید نسبت به پایش دقیق و نظارت بر واحدهای فروش فعال و دارای مجوز اقدام و در این زمینه دقت بیشتری داشته باشد.

بازرس کل استان یزد با بیان این که این واحد تولیدی در شرایط عادی قادر است روزانه حدود 3000 تا 3600 تن سیمان تولید کند گفت: ولی با توجه به محدودیت ایجاد شده و کاهش فعالیت واحدهای تولیدی به منظور رعایت میزان برق مصرفی، تولید سیمان این واحد به روزانه 1700 تن کاهش یافته است.

طالبی تصریح کرد: علی رغم کاهش برق مصرفی در این واحد تقریباً روزانه دو هزار تن سیمان تولید می شود که با مقدار سیمانی که از سایر  بخش ها و استان ها وارد یزد می شود تقریباً نیاز مصرف کنندگان در استان تامین است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت برق منطقه ای استان همکاری های لازم جهت تامین برق مصرفی و افزایش تولید این واحد را داشته باشد تا هم صنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر جدی بازرس کل استان بر لزوم پایش دقیق واحدهای فروش در یزد

تذکر جدی بازرس کل استان بر لزوم پایش دقیق واحدهای فروش در یزد