مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 05:352021-08-03بين الملل

اردن اسناد جدیدی در اثبات مالکیت فلسطینی ها بر منازلشان در شیخ جراح ارائه کرد


اردن اسناد جدیدی به خانواده های فلسطینی در محله الشیخ جراح تحویل داد که اثبات می کند مقامات اردن در سال 1967 مالکیت اراضی و ساختمان های ساخته شده در این زمین ها را به فلسطینی ها واگذار کرده اند.

- اردن اسناد جدیدی در اثبات مالکیت فلسطینی ها بر منازلشان در "شیخ جراح " ارائه کرد اردن اسناد جدیدی به خانواده های فلسطینی در محله الشیخ جراح تحویل داد که اثبات می کند مقامات اردن در سال 1967 مالکیت اراضی و ساختمان های ساخته شده در این زمین ها را به فلسطینی ها واگذار کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، براساس گزارش های مطبوعاتی، اسنادی که اخیرا اردن به خانواده های فلسطینی در محله الشیخ جراح تحویل داده و در اختیار دادگاه عالی رژیم صهیونیستی قرار گرفته است، نشان می دهد که مقامات اردن اقداماتی را برای انتقال مالکیت اراضی به نام فلسطینی ها اتخاذ کرده اند اما اشغال قدس توسط رژیم صهیونیستی در سال 1967 این روند را قطع کرده است.

به گفته یک منبع آگاه، تفاوت بین این اسناد و اسناد سابقی که اردن ماه آوریل تحویل داد در این است که در اسناد سابق آمده بود که اردن قصد داشت مالکیت این زمین ها را به فلسطینی ها واگذار کند اما اسناد جدید نشان می دهد که در عمل اقداماتی برای انتقال این مالکیت صورت گرفته و اگر رژیم صهیونیستی در جنگ 1967 شهر قدس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردن اسناد جدیدی در اثبات مالکیت فلسطینی ها بر منازلشان در شیخ جراح ارائه کرد

اردن اسناد جدیدی در اثبات مالکیت فلسطینی ها بر منازلشان در شیخ جراح ارائه کرد