مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 05:302021-08-03اقتصادي

قاچاق فرآورده های نفتی ازهمه مرزها، به جز پاکستان صفر شد


مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با تأکید بر اینکه هم اکنون قاچاق سوخت از همه مرزها به جز مرز پاکستان صفر شده است، گفت سامانه سدف جامع ترین سامانه موجود در کشور است.

- به نقل از وزارت نفت، علیرضا صادق آبادی در آیین رونمایی سامانه درخواست فرآورده های نفتی (سدف) اعلام کرد: طی چند سال گذشته کار شبانه روزی بزرگی انجام شد و با مدیریت هوشمند و همکاری سازنده بین ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و وزارت نفت خوشبختانه این سامانه راه اندازی شد و اکنون با اطمینان می گوییم که در مرزهای زیادی از کشور قاچاق وجود ندارد.

وی تاکید کرد: بازارهایی مانند افغانستان، اقلیم کردستان عراق، ارمنستان، مقدار تقاضای مشخصی دارند و وقتی بیشتر آن از کانال رسمی تأمین می شود، نشان می دهد که قاچاق وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به رونق تجارت فرآورده آن هم در شرایط سخت دوران تحریم تصریح کرد: دو عامل عرضه در بازارهای منطقه ای و مبارزه سختگیرانه با قاچاق به این موضوع منتهی شد که ما توانستیم در کشورهای همسایه در زمینه فروش فرآورده های نفتی موفق شویم.

صادق آبادی با اشاره به اینکه با اطمینان می گویم ما در مرز افغانستان دیگر قاچاق فرآورده نداریم، افزود: همه این دستاوردها نتیجه تلاش دسته جمعی بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق فرآورده های نفتی ازهمه مرزها، به جز پاکستان صفر شد

قاچاق فرآورده های نفتی ازهمه مرزها، به جز پاکستان صفر شد