مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 05:202021-08-03سياسي

دغدغه های یک زوج کارآفرین


یک زوج کارآفرین در حوزه فرش و قالی مطرح کردند که با توجه به عدم پوشش بیمه گزارهای جدید در حوزه قالیبافی، مسئولیت اخذ و معرفی واجدین شرایط بیمه قالیبافی می تواند برعهده شرکت های تعاونی قرار گیرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی یک زوج کارآفرین در حوزه فرش و قالی مطرح کردند که با توجه به عدم پوشش بیمه گزارهای جدید در حوزه قالیبافی، مسئولیت اخذ و معرفی واجدین شرایط بیمه قالیبافی می تواند برعهده شرکت های تعاونی قرار گیرد.

خانم محمدی و آقای نوری زوج هنرمند اهل شهرستان جلفا از توابع آذربایجان شرقی هستند که با همت و اراده خود توانستند در عرصه کارآفرینی و اشتغالزایی برای بانوان قالیباف فعالیت کنند و در این راستا نیز بیش از 200 نفر که اغلب آن را بانوان تشکیل می دهند، شاغل شده اند؛ هم چنین هر کدام از این دو زوج به عنوان پیشران در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی فعالیت می کنند.

رویا محمدی، بانوی هنرمندی که از کودکی علاقه مند به هنر صنایع دستی است، با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، با اشاره به فعالیت خود و همسرش در حوزه فرش، گلیم و ورنی، اظهار کرد: قبلا دو کارگاه فرش و صنایع دستی متمرکز در جلفا داشتیم که هنرمندان (اغلب متشکل از بانوان) در این کارگاه ها فعالیت می کردند اما به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی مدارس، این بانوان مجبور شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه های یک زوج کارآفرین

دغدغه های یک زوج کارآفرین