مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 05:202021-08-03فناوري

دفاتر پیشخوان متخلف با جریمه مواجه می شوند


رییس اداره نظارت بر خدمات ارتباطی و رادیویی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: دفاتر پیشخوانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند با جریمه مواجه می شوند.

- یک مسئول در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان: دفاتر پیشخوان متخلف با جریمه مواجه می شوند ایسنا/زنجان رییس اداره نظارت بر خدمات ارتباطی و رادیویی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: دفاتر پیشخوانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند با جریمه مواجه می شوند.

سعید بابایی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت فعالیت دفاتر پیشخوان در استان زنجان، اظهار کرد: دفاتر پیشخوان از زمان شیوع ویروس کرونا پای کار بوده اند و تعطیلات یا محدودیتی برای کم کردن تعداد کارکنان شامل آن ها نشده و به دلیل تعطیلی های به وجود آمده میزان فعالیت و کار این مراکز بیشتر نیز شده است.

وی با بیان اینکه در دسترس بودن الکل، خودداری از تجمع و استفاده از خودکار شخصی برخی از پروتکل های ابلاغی به دفاتر پیشخوان است، افزود: پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به دفاتر پیشخوان ابلاغ شده که در راستای اجرای آن ها باید اقدام کنند، وگرنه با جرایمی مانند پلمب دفتر پیشخوان مواجه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاتر پیشخوان متخلف با جریمه مواجه می شوند

دفاتر پیشخوان متخلف با جریمه مواجه می شوند