مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 05:102021-08-03بين الملل

نماینده تل آویو در سازمان ملل: «آنروا» نباید وجود داشته باشد


نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل با «خطرناک» خواندن آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی، خواستار انحلال این مجموعه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،در پی حمایت اعضای آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی موسوم به آنروا از گروه های مقاومت، رژیم صهیونیستی خواستار انحلال این نهاد شد.

گیلعاد اِردان نماینده تل آویو در سازمان ملل با ارسال نامه ای تند به آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل و فیلیپ لازارینی کمیسر کل آژانس آنروا، به حمایت اعضای این نهاد از گروه های مقاومت فلسطینی در نوار غزه اعتراض کرد.

به نوشته وبگاه عاروتص شوع ، اِردان همچنین در نامه ای به لیندا توماس-گرینفیلد نماینده آمریکا در سازمان ملل، از واشنگتن خواست که گزارش ها درباره حمایت اعضای آنروا از مقاومت فلسطین را بررسی کرده و خواستار توضیح آنها در این باره شود.

وی در این نامه ها مدعی شد: بار دیگر آنروا نشان داد که یک سازمان بشری نیست، بلکه سازمانی برای تشویق تروریسم ذیل حمایت ریاکارانه سازمان ملل است.

بعد از بررسی دقیق گزارش، در نامه خود دبیر کل سازمان ملل و کمیسر کل آنروا خواستار اخراج فوری کارکنانی که [از مقاومت فلسطین حمایت کردند] شدم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده تل آویو در سازمان ملل: «آنروا» نباید وجود داشته باشد

نماینده تل آویو در سازمان ملل: «آنروا» نباید وجود داشته باشد