مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 04:502021-08-03سياسي

تقدیر سید عمار الحکیم از صبر شیخ زکزاکی در راه هدف متعالی


رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی از آزادی رهبر جنبش اسلامی نیجریه و صبر او در راه اعتلای حق و هدفی متعالی ابراز خوشحالی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید عمار الحکیم ، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی با ابراز خوشحالی از آزادی شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر جنبش اسلامی نیجریه نوشت: خبر آزادی جناب حجت الاسلام و المسلمین شیخ ابراهیم زکزاکی، بنیان گذار جنبش اسلامی نیجریه، پس از چند سال بازداشت موجب مسرت بسیار شد .

  وی همچنین در این پیام با تأکید بر ضرورت آزادی همه زندانیان اندیشه و لزوم خودداری از هرگونه محدودیت برای آنها، افزود: به جناب شیخ زکزاکی صبر جمیل وی در راه هدف متعالی و اعتلای حق را تبریک می گوییم .

چند روز پیش، رسانه های نیجریه ای خبر دادند که شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر جنبش اسلامی این کشور و همسرش توسط دادگاه عالی ایالت کادونا از تمام اتهام های وارده تبرئه و آزاد شدند.

بنا بر این گزارش، قاضی در جلسه دادگاه که نزدیک به 8 ساعت به طول انجامید، آن ها را از اتهام های اخلال در نظم عمومی و اجتماع غیر قانونی تبرئه کرد.

شیخ زکزاکی از آذر  1394 با حمله نیروهای ارتش و پلیس به اقامتگاه وی در ایالت کادونا در شمال نیجریه بازداشت شد؛ یورشی که در نتیجه آن تعداد زیادی شهید و زخمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر سید عمار الحکیم از صبر شیخ زکزاکی در راه هدف متعالی

تقدیر سید عمار الحکیم از صبر شیخ زکزاکی در راه هدف متعالی