مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-03سياسي

شهردار کرمانشاه استعفا کرد/ هدفم آبادانی شهر بود


شهردار کرمانشاهطی مراسمی استعفا خود را تقدیم استاندارکرمانشاه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسمی امروز به منظور استعفای شهردار کرمانشاه با حضور استاندار و فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان و دیگر مسؤولان استانی برگزار شد.

سعید طلوعی، شهردار کرمانشاه ضمن تقدیر از حضور مسؤولان استانی که در این مراسم، اظهار داشت: خواست من این بود که مراسم در حد خداحافظی باشد حضور شما مرا شرمنده کرد.

وی با اشاره به سند چشم انداز شهرداری، گفت: این سند توسط یک مشاور متبحر تهیه شده، کرمانشاه به لحاظ مدیریت های سلیقه ای صدمات زیادی دیده است.

طلوعی به تلاش ویژه مدیریت شهرداری، مردم و مشاوران برای آبادانی شهر، گفت: در تمام مناطق حضور فعال داشتیم و با بررسی وضعیت موجود شهر کرمانشاه؛ کمبودها، تهدیدها و فرصت ها به سند چشم انداز رسیدیم.

وی با بیان اینکه سند چشم انداز برای پنج سال تدوین شده است، تصریح کرد: با بررسی نقاط ضعف کرمانشاه به تقویت نقاط قوت می رسیم.

در حوزه ترافیکی و عمرانی ایرادات و مشکلات شهر را بررسی کردیم.

طلوعی یادآور شد: سند چشم انداز کاملا عملیاتی است و این امر با مدیریت شهرداری کرمانشاه اجرایی می شود و این سند تقدیمی دوران بنده است و هیچ شهرداری به طور سلیقه ای نمی تواند کار کند و این باعث کاهش هزینه ها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار کرمانشاه استعفا کرد/ هدفم آبادانی شهر بود

شهردار کرمانشاه استعفا کرد/ هدفم آبادانی شهر بود