مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 04:352021-08-03سياسي

شورای هماهنگی تبلیغات مدیون اعتماد مردم در برگزاری مناسبت ها است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به بهره گیری روش های خلاقانه و سلامت محور در اجرای مناسبت ها، گفت: شورای هماهنگی مدیون اعتماد مردم در برگزاری مناسبت ها است.

- ، حجت الاسلام مجتبی اشجری صبح سه شنبه در نشست خبری به مناسبت سالروز تأسیس شورای تبلیغات اسلامی با اشاره به اهداف تأسیس این نهاد انقلابی، اظهار کرد: سیاستگذاری، سازماندهی و برنامه ریزی و نظارت و هماهنگی در برگزاری رسمی و عمومی مناسبت های انقلاب اسلامی مأموریت این شورا است.

وی با بیان اینکه جلوگیری از ناهماهنگی و موازی کاری و تداخل وظایف تبلیغی نهادهای فرهنگی در بزرگداشت ایام الله انقلاب اسلامی هدف این شورا است، گفت: 25 سازمان، وزارتخانه و نهاد انقلابی در مرکز و استان ها تشکیل می دهند.

اشجری با اشاره به اینکه طی 41 سال گذشته این نهاد انقلابی همواره با زنده نگهداشتن ایام الله انقلاب اسلامی و برگزاری مراسم ملی و انقلابی مناسبت ها را از دو خطر تحریف و فراموشی مصنون نگه داشته است، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با نگرش فرا حزبی و جناحی از ناهماهنگی و برخوردهای سلیقه ای جلوگیری کرده است.

وی با بیان اینکه این شورا با پیروی از منویات رهبری، هدایت داهیانه آیت الله جنتی با هوشیاری کامل و امکانات به روز رخدادهای سیاسی و اجتماعی را رصد کرده و در بزنگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای هماهنگی تبلیغات مدیون اعتماد مردم در برگزاری مناسبت ها است

شورای هماهنگی تبلیغات مدیون اعتماد مردم در برگزاری مناسبت ها است