مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 04:152021-08-03سياسي

عدم همخوانی مصوبات ستاد کرونا با یکدیگر/ مسافران محدودیت های سفر را دور می زنند


6 روز تعطیلی کشور به بهانه کرونا باعث هجوم مسافران به شهرستان های کشور شده و مردم هم محدودیت های تردد را دور می زنند و حتی در برخی ورودی های شهرها هم کنترل و محدودیتی برای ممانعت از ورود مسافرین وجود نداشته است.

- معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در اظهار داشت: متأسفانه برخی مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا نقض غرض است و حتی برخی مصوبات با مصوبات این ستاد همخوانی ندارد.

وی افزود: 6 روز تعطیلی کشور به بهانه کرونا باعث هجوم مسافران به شهرستان های کشور شده و مردم هم محدودیت های تردد را دور می زنند و حتی در برخی ورودی های شهرها هم کنترل و محدودیتی برای ممانعت از ورود مسافرین وجود نداشته است.

نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما به جای اینکه با مصوبات و محدودیت ها به دنبال کاهش تعداد جان باختگان و مبتلایان کرونا با شیم با این 6 روز تعطیلی به شیوع بیشتر کرونا در کشور کمک کردیم که نتایج و آثار و تبعات آن در دو تا سه هفته آینده مشخص می شود که این کار نتیجه همخوانی نداشتن تصمیمات دستگاه های و مصوبات ستاد کرونا است.

سعیدی گفت: رفتار مردم تابعی از رفتار مسئولین است و وقتی رفتارهای متناقض از سوی مسئولین دیده می شود مردم هم پروتکل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی را رعایت نخواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم همخوانی مصوبات ستاد کرونا با یکدیگر/ مسافران محدودیت های سفر را دور می زنند

عدم همخوانی مصوبات ستاد کرونا با یکدیگر/ مسافران محدودیت های سفر را دور می زنند