مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 04:052021-08-03حوادث

کنجکاوی، کاربر اینترنتی را به چنگال قانون انداخت


این مزاحم اینترنتی در شبکه اجتماعی مجازی اقدام به ایجاد مزاحمت، هتک حیثیت و سلب آسایش یک خانواده کرده بود که شناسایی شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس پلیس فتای خراسان جنوبی گفت: این مزاحم اینترنتی در شبکه اجتماعی مجازی اقدام به ایجاد مزاحمت، هتک حیثیت و سلب آسایش یک خانواده کرده بود که شناسایی شد.

سرهنگ علی محمدپور، امروز سه شنبه 12 مردادماه به رسانه های گروهی گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا در شهرستان طبس مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت همسر وی و موجب سلب آسایش خانواده او شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار افسران پلیس فتا قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و اقدامات تخصصی کارشناسان پلیس فتا مالک صفحه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی به این پلیس تحویل داده شد.

محمدپور گفت: متهم در بازجویی های اولیه منکر بزه ارتکابی شد، اما پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده لب به اعتراف گشود و انگیزه خود را از این عمل مجرمانه، کنجکاوی در فضای مجازی عنوان کرد.

رییس پلیس فتای خراسان جنوبی بیان کرد: کاربران در شبکه های اجتماعی مراقب رفتار آنلاین خود باشند تا از روی کنجکاوی و یا انتقام جویی برای دیگر کاربران ایجاد مزاحمت نکنند چراکه مزاحمت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنجکاوی، کاربر اینترنتی را به چنگال قانون انداخت

کنجکاوی، کاربر اینترنتی را به چنگال قانون انداخت