مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 03:402021-08-03فرهنگي

استقبال از تولید مشترک ایران و صربستان در حوزه سینما


دراگان تودوروویچ سفیر جمهوری صربستان ضمن بازدید از بنیاد سینمایی فارابی با مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی دیدار و گفتگو کرد.

- به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، دراگان تودوروویچ سفیر جمهوری صربستان روز دوشنبه 11 مردادماه ضمن بازدید از بنیاد سینمایی فارابی با علیرضا تابش مدیرعامل این بنیاد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار تابش ضمن خیرمقدم به سفیر صربستان به مرور پیشینه روابط سینمایی بین مرکز ملی فیلم صربستان و بنیاد سینمایی فارابی پرداخت.

سفیر صربستان در تهران نیز ضمن اشاره به تفاهم نامه بین مرکز ملی فیلم صربستان و بنیاد سینمایی فارابی، بر اهمیت فعالیت های فرهنگی و هنری به ویژه همکاری های سینمایی تأکید کرد.

وی با تاکید بر رابطه حسنه 2 کشور از همکاری درباره تولید مشترک استقبال و آمادگی خود را برای همیاری و مساعدت برای تسریع و پیشبرد پروژه های مشترک اعلام کرد.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی هم با اشاره به سابقه دیرین همکاری های بین جشنواره ای به ویژه جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان و جشنواره فیلم فجر با جشنواره ها و نهادهای تخصصی سینمای صربستان، بر گسترش روابط و همکاری های سینمایی بر اساس تفاهم نامه منعقد شده تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از تولید مشترک ایران و صربستان در حوزه سینما

استقبال از تولید مشترک ایران و صربستان در حوزه سینما