مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 02:502021-08-02سياسي

پرهیز از اجرای پروژه های زاید و غیراولویت دار


مجموعه شورا و شهرداری محرم منافع مردم بوده و با پرداختی های مردم ده ها پروژه را براساس ضرورت و اولویت اجرایی و عملیاتی کرده است.

- ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل گفت: مجموعه شورا و شهرداری محرم منافع مردم بوده و با پرداختی های مردم ده ها پروژه را براساس ضرورت و اولویت اجرایی و عملیاتی کرده است.

حمید لطف اللهیان 12 مرداد در آخرین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در دوره پنجم با قدردانی از همکاری و پشتیبانی اعضای شورای شهردر چهار سال اخیر اظهار کرد: در این دوره اهتمام جدی به توسعه شهر و رفع نواقصات و کاستی ها داشتیم و با همراهی شورای شهر سعی کردیم تا در حوزه مدیریت شهری در حد وسع و توان کارها را به پیش ببریم.

وی خاطرنشان کرد: به رغم فراز و فرود چهار سال اخیر در بخش های عمرانی، اقتصادی و درآمدی شیوع بیماری کرونا و تنگناهای اقتصادی دامنه مشکلات شهرداری را بیش از گذشته کرد اما با همراهی مردم و مشارکت آنها توانستیم بدون وابستگی به منابع دولتی کارهای عمرانی و توسعه ای را به پیش ببریم.

شهردار اردبیل با قدردانی از ولی نعمتان جامعه در پشتیبانی اداری و مالی شهرداری اردبیل گفت: از بابت کاستی ها از مردم عذرخواهی می کنیم چرا که در شان آنها نتوانستیم اسباب رفاه و آسایش مردم اردبیل را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از اجرای پروژه های زاید و غیراولویت دار

پرهیز از اجرای پروژه های زاید و غیراولویت دار