مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 01:452021-08-02سياسي

رضوانی: مصوبه مجلس دست دولت روحانی را برای مذاکرات بعدی باز کرد


آنچه که مصوبه مجلس فراهم کرد این بود که مجلس دست دولت را برای مذاکرات احتمالی بعدی باز و پر و قدرتمند کرد.

- غلامحسین رضوانی نماینده مردم تهران در مربوط به این است که برخلاف پیش بینی ها ترامپ رییس جمهور شد در حالی که اینها خلاف واقع است و در زمان اوباما تحریم ها افزایش پیدا کرد.

رضوانی در ادامه بیان کرد: اصولاً تحریم ها هیچگاه برداشته نشد و حتی وزیر خارجه کشورمان -که به او قهرمان دیپلماسی می گویند- در مجلس متوجه شد که به جای لغو تحریم ها، تخفیف داده شده است بنابراین از اساس سخنان آقای روحانی سالبه به انتفاء موضوع است.

وی بیان کرد: اصلاً تحریم بوده و ادامه داشته و اساساً لغو نشده و فقط تخفیف داده اند، گاهی به دلایلی آمریکا مجبور است در تحریم تخفیف دهد که هم در زمان احمدی نژاد و هم قبل از ایشان هم وجود داشته و هم در حین برجام و هم بعد از اینکه از برجام خارج شدند هم تخفیف وجود داشته و الان هم آمریکا گاهی به اجبار تخفیف می دهد؛ اجبار آن هم به این دلیل است که اگر تحریم ها را گاهی تخفیف ندهد از خاصیت می افتد و آن هم در راستای تداوم اثرپذیری تحریم هاست، لذا اصلا تحریم ها برداشته نشده بود.

این نماینده مجلس یازدهم در ادامه تصریح کرد: بر فرض محال که ادعای آقای روحانی پایه و اساسی داشته باشد اصلا تحریم برداشته نشده که مصوبه مجلس بخواهد ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضوانی: مصوبه مجلس دست دولت روحانی را برای مذاکرات بعدی باز کرد

رضوانی: مصوبه مجلس دست دولت روحانی را برای مذاکرات بعدی باز کرد