مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 21:402021-08-02ورزشي

واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی مهمترین علت نابودی ورزش کشور است


یک کارشناس ورزشی با بیان این که به نام درآمدزایی، تمامی اماکن و زیرساخت های ورزش کشور به بخش خصوصی واگذار شود، خطای بزرگی است، گفت: اجرای ماده 88 (واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی) مهمترین علت نابودی ورزش کشور است.

- ایسنا/خوزستان یک کارشناس ورزشی با بیان این که به نام درآمدزایی، تمامی اماکن و زیرساخت های ورزش کشور به بخش خصوصی واگذار شود، خطای بزرگی است، گفت: اجرای ماده 88 (واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی) مهمترین علت نابودی ورزش کشور است.

کمال سعدی آل کثیر در گفت و گو با ایسنا، اجرای ماده 88 (واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی) را مهمترین علت نابودی ورزش کشور دانست و اظهارکرد: درخواست تمامی ورزشکاران کشور از رییس جمهور منتخب و رییس مجلس شورای اسلامی این است که فکری به حال این مشکل که گریبانگیر ورزش کشور شده، کنند.

وی با بیان این که به نام درآمدزایی، تمامی اماکن و زیرساخت های ورزش کشور به بخش خصوصی واگذار شود، خطای بزرگی است، گفت: بیشتر افراد فعال در بخش خصوصی، کوچکترین تجربه و اطلاعاتی از چگونگی اداره اماکن ورزشی و حتی خود ورزش ندارند و همین مسئله باعث شده است ما شاهد پسرفت هرچه بیشتر ورزش باشیم.

این کارشناس ورزش افزود: بخش خصوصی تحت عنوان ماده 88 اماکن ورزشی را کامل تحت اختیار می گیرد و ورزشکاران و تیم های ورزشی مجبور هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی مهمترین علت نابودی ورزش کشور است

واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی مهمترین علت نابودی ورزش کشور است