مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 19:052021-08-02ورزشي

پایان بلاتکلیفی فوتبال قم در 21 مرداد


مجمع انتخابات هیات فوتبال استان قم برای تعیین رییس جدید این هیات ورزشی طبق برنامه ریزی فدراسیون فوتبال روز 21 مرداد ماه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بعد از جلسه فوق العاده مجمع هیات فوتبال استان قم در اردیبهشت ماه سال 1399 که فدراسیون وقت به سرپرستی حیدر بهاروند رای به برکناری کریم بهرامی از ریاست این هیات ورزشی پرمخاطب و البته پرحاشیه و ضعیف داد، حالا قرار است مجمع انتخابات این هیات ورزشی روز 21 مرداد ماه برگزار شود.

فدراسیون فوبتال بعد از برکناری بهرامی، در خرداد ماه سال 1399 قدرت الله باقری را به عنوان سرپرست این هیات ورزشی منصوب کرد و باقری از آن زمان مسوولیت اداره امور این هیات را عهده دار است، کسی که اکنون یکی از کاندیداهای ریاست هیات فوتبال قم نیز به شمار می رود و باید با چهار رقیب دیگر روبه رو شود.

حسن کامرانی فر سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال زمان برگزاری مجمع انتخابات رییس و اعضای هیات رییسه هیات فوتبال استان قم را برای روز پنج شنبه 21 مرداد ماه اعلام کرد و این مجمع با حضور مسوولان این فدراسیون و دیگر اعضاء راس ساعت 10:30 دقیقه در قم برگزار خواهد شد.

این در حالی است که ثبت نام از افراد واجد شرایط کاندیداتوری ریاست هیات فوتبال استان قم در دهه سوم اردیبهشت ماه سال جاری انجام شد و بیش از یک ماه طول کشید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان بلاتکلیفی فوتبال قم در 21 مرداد

پایان بلاتکلیفی فوتبال قم در 21 مرداد