مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 18:402021-08-02فناوري

کلاهبرداری با فروش تجهیزات اینترنت ماهواره ای


یک کارشناس فناوری اطلاعات درباره چالش های حضور اینترنت ماهواره ای در ایران آن هم در شرایطی که استفاده پایدار آن به زودی امکان پذیر نیست، گفت: - یک کارشناس فناوری اطلاعات درباره چالش های حضور اینترنت ماهواره ای در ایران آن هم در شرایطی که استفاده پایدار آن به زودی امکان پذیر نیست، گفت: این فناوری از نظر قیمتی برای کاربر خانگی نمی صرفد و تجهیزات آن هم به صورت قاچاق وارد می شود و اگر هم وارد ایران شود، باید دید آیا آن شرکت آمریکایی به ایران سرویس می دهد یا نه.

میلاد نوری در گفت وگو با ایسنا درباره اینترنت ماهواره ای بیان کرد: اینترنت ماهواره ای استارلینک یا هر شرکت دیگری که بخواهد به این حوزه وارد شود، پروژه جذابی با پوشش سراسری در جهان است و ربطی به ایران هم ندارد که به خاطر ایران و چند کشور آسیایی را پوشش داده باشند.

طبق اعلام ایلان ماسک به عنوان مالک شرکت پروژه استارلینک، تا سپتامبر یعنی شهریور و مهرماه در ایران، ماهواره های این شرکت تا 40 درصد به فضا پرتاب می شود و الان تعداد این ماهواره ها کمتر است.

وی ادامه داد: مکانیزم کار اینترنت ماهواره ای این است که یک دیش دارد که به سیگنال های ماهواره ها وصل می شود و به صورت خودکار می چرخد و قوی ترین سیگنال ها را می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با فروش تجهیزات اینترنت ماهواره ای

کلاهبرداری با فروش تجهیزات اینترنت ماهواره ای