مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 17:452021-08-02اقتصادي

استقبال گسترده بانوان قمی از طرح مشاغل خانگی


مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قم بابیان اینکه حرکت به سمت کارآفرینی و فعالیت های اقتصادی و رشد مشاغل خرد و خانگی از اهداف طرح ملی توسعه مشاغل خانگی است، - ایسنا/قم مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قم بابیان اینکه حرکت به سمت کارآفرینی و فعالیت های اقتصادی و رشد مشاغل خرد و خانگی از اهداف طرح ملی توسعه مشاغل خانگی است، گفت: حدود 19.

7 در صد از ثبت نامی های سامانه طرح مشاغل خانگی را آقایان و 80.

3 درصد را بانوان به خود اختصاص داده اند که این آمار نمایانگر برنامه ریزی و توجه ویژه به توانمندسازی اقتصادی بانوان در این حوزه است.

یاسر شریفی، مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قم، در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در مهرماه سال 99 شروع به فعالیت کرد، عنوان کرد: این طرح به کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و با اجرای جهاددانشگاهی در 31 استان در در سه فاز اجرایی شامل شناسایی مزیت های شغلی و ارزیابی و مشاوره، آموزش و توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار در حال اجرا است.

وی ادامهم داد: از اهداف این طرح ساماندهی متقاضیان مشاغل خانگی، استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای بهبود معیشت و افزایش رفاه خانوارها، مهارت آموزی، توانمندسازی و تجربه اندوزی، هدایت و مشاوره متقاضیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال گسترده بانوان قمی از طرح مشاغل خانگی

استقبال گسترده بانوان قمی از طرح مشاغل خانگی