مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 17:402021-08-02سياسي

هیئت های مذهبی مبانی نهضت حسینی را به دنیا مخابره کنند


امام جمعه خمینی شهر با بیان اینکه برکت زندگی ما از ولایت آل محمد (ص) و ماه محرم است، گفت: هیئت های مذهبی با نهادینه کردن شعور حسینی، - خمینی شهر - امام جمعه خمینی شهر با بیان اینکه برکت زندگی ما از ولایت آل محمد (ص) و ماه محرم است، گفت: هیئت های مذهبی با نهادینه کردن شعور حسینی، مبانی این نهضت را به دنیا مخابره کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازحسینی اظهار داشت: هر کس در دستگاه اهل بیت (ع) خدمت کند در زندگی دنیوی و اخروی خود مغبون نخواهد شد.

وی نوکری امام حسین (ع) را افتخاری برای پیروان اهل بیت برشمرد و افزود: دشمن درصدد است که به هر بهانه ای روضه اهل بیت (ع) را تعطیل کند و ایام است.

حضور 300 هیئت مذهبی فعال در خمینی شهر امام جمعه خمینی شهر با اشاره به اینکه در این شهرستان بیش از 300 هیئت مذهبی فعالیت دارد و هر ساله در ایام محرم حسینی شور عزاداری خاصی در این شهرستان حاکم است، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب به حسینیه بودن خمینی شهر اشاره فرمودند و به راستی که بی دلیل این شهرستان به این لقب ملقب نشده است.

وی با تاکید بر اینکه شور حسینی باید با شعور آمیخته باشد، گفت: هیئت های مذهبی وظیفه دارند نهضت حسین بن علی (ع) را به جهان مصادره کنند و با شکوهی هر چه بیشتر به عزاداری سرور و سالار شهیدان با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های مذهبی مبانی نهضت حسینی را به دنیا مخابره کنند

هیئت های مذهبی مبانی نهضت حسینی را به دنیا مخابره کنند