مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 17:402021-08-02ورزشي

«معمولی» شدیم رفت!


با نتایجی که ایران در المپیک گرفت مشخص شد که لیگ ملت های والیبال نه محلی برای شناخت ترکیب المپیکی بلکه «واقعیت» والیبال ایران بوده است؛ تیمی که عنوان شده بود می خواهد یکی از برترین های والیبال دنیا شود، - با نتایجی که ایران در المپیک گرفت مشخص شد که لیگ ملت های والیبال نه محلی برای شناخت ترکیب المپیکی بلکه واقعیت والیبال ایران بوده است؛ تیمی که عنوان شده بود می خواهد یکی از برترین های والیبال دنیا شود، حالا آن قدر معمولی شده که در بین شش تیم در رده چهارم قرار می گیرد و از پنج بازی، سه شکست در کارنامه خود ثبت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: تیم ملی والیبال ایران از گردونه بازی های المپیک کنار رفت؛ تیمی که در سال های اخیر می رفت تا رفته رفته تبدیل به یکی از قدرت های دنیا در این عرصه شود، حالا حتی نتوانست از مرحله گروهی بازی های المپیک هم صعود کند! ایران که در گروه اول این رقابت ها در کنار تیم های لهستان، ایتالیا، ژاپن، کانادا و ونزوئلا قرار گرفته بود، نهایتا در رتبه پنجم ایستاد تا یکی از دو تیم حذف شده در این گروه باشد.

در این بازی ها از هر گروه شش تیمی چهار تیم به مرحله بعدی صعود می کرد که در عین ناباوری، ایران نتوانست یکی از این چهار تیم باشد تا وداع تلخ و البته زودهنگامی با بازی های توکیو داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«معمولی» شدیم رفت!

«معمولی» شدیم رفت!