مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 16:452021-08-02ورزشي

فتاحی: از فردا اماکن ورزشی باز بلافاصله پلمب می شود و دیگر تذکر کتبی نداریم


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه به 126 مورد از اماکن ورزشی تذکر کتبی داده شده و 26 مورد هم پلمب شده اند، از برخورد قاطع در این باره خبر داد و گفت: - فرزاد فتاحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، درباره دستور جدید ستاد بازرسی با حضور نمایندگان بهداشت و درمان و با مسئولیت معاونین اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، افزود: از فردا به مدت 10 روز، بازرسی ها از اماکن ورزشی در سطح شهر مشهد صورت خواهد گرفت که شامل باشگاه های خصوصی آقایان و بانوان و همینطور اماکن ورزشی دولتی خواهد شد.

فتاحی همچنین متذکر شد که به محض مشاهده فعالیت هر باشگاه یا مکان ورزشی، آن مکان بلافاصله پلمپ خواهد شد و دیگر تذکر کتبی داده نمی شود چراکه اطلاع رسانی ها و تذکرات لازم بصورت پیامک از پیش داده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در ادامه اظهار کرد: بسیاری از خانواده ها با اداره کل ورزش و جوانان در طی تماس هایی از باز بودن اماکن ورزشی گله داشته اند و تقاضا شده حتما همه باشگاه های ورزشی تعطیل شوند تا فرزندانی که به حرف پدرمادر خود گوش نمی کنند هم بالاجبار خانه نشین شوند.

وی درخصوص نحوه شناسایی و برخورد با باشگاه های غیرمجاز خانگی نیز گفت: این باشگاه ها قابل شناسایی نیستند و براساس گزارش های دریافتی مردمی شناسایی می شوند که قطعا از طریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتاحی: از فردا اماکن ورزشی باز بلافاصله پلمب می شود و دیگر تذکر کتبی نداریم

فتاحی: از فردا اماکن ورزشی باز بلافاصله پلمب می شود و دیگر تذکر کتبی نداریم