مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 15:452021-08-02سياسي

رییس صداوسیما از ماموریت جدید گفت/ معرفی شوراهای محتوایی ساترا


عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صداوسیما با اشاره به ماموریت سازمان در حوزه صوت و تصویر فراگیر از تسهیل گری و تنظیم گری همزمان در این حوزه سخن گفت.

- به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، عبدالعلی علی عسکری با اشاره به مأموریت رسانه ملی در صنعت صوت وتصویر فراگیر گفت: تسهیل گری در کنار تنظیم گری از مأموریت های صداوسیماست و امیدواریم بتوانیم در مسیر تسهیل گری و حمایت از رسانه ها و محتوای بومی به خوبی قدم برداریم، به طوری که هر رسانه ای امکان تولید محتوای فاخر داشته باشد و درعین حال در مسیر تولید، بدون مشکل و به راحتی پیش برود.

علی عسکری در نشست کمیسیون تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر که عصر امروز برگزار شد، با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در زمینه لزوم تنظیم گری رسانه های صوت و تصویر فراگیر از تلاش همه دست اندرکاران این حوزه قدردانی کرد.

رییس رسانه ملی افزود: هدف ما از تنظیم گری رونق رسانه های قانونی و تولیدات و محتوای فرهنگی است، زیرا اگر شبکه ملی اطلاعات چیزی برای عرضه به مخاطب نداشته باشد، بی فایده خواهد بود.

شبکه ملی اطلاعات باید به گونه ای باشد که با تولیدات متنوع و غنی، نیاز کاربران را برطرف کند و از تولید و انتشار محتواهای مخالف مبانی هویتی و فرهنگی جامعه جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس صداوسیما از ماموریت جدید گفت/ معرفی شوراهای محتوایی ساترا

رییس صداوسیما از ماموریت جدید گفت/ معرفی شوراهای محتوایی ساترا