موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 12:352021-08-02اقتصادي

افتتاح های جدید مسکن ملی به دولت بعد موکول شد


معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: افتتاح های جدید طرح اقدام ملی مسکن در دولت سیزدهم خواهد بود - به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده گفت: آخرین افتتاح طرح اقدام ملی مسکن در دولت دوازدهم در تیرماه و به تعداد 28 هزار و 518 واحد بود.

در حال حاضر اجرای پروژه های طرح اقدام ملی مسکن روند مناسبی دارد که با این روند انتظار است در ماه های آینده و در ابتدای دولت سیزدهم، افتتاح های جدیدی از طرح اقدام ملی مسکن انجام شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص افزایش قیمت سیمان و سایر نهاده های ساختمانی و تأثیر آن بر افزایش قیمت تمام شده مسکن، اعلام کرد: یکی از فاکتورهای اصلی و تأثیرگذار در مسکن، نهاده های ساختمانی است که قیمت گذاری بر آن بر عهده وزارت راه و شهرسازی نیست.

محمودزاده افزود: با توجه به مشکلاتی که در روند تولید سیمان ایجاد و سبب افزایش قیمت آن شد، وزارت راه و شهرسازی به عنوان یکی از مراجع ذی ربط در حال پیگیری موضوع است تا ظرفیت تولید به حالت پیشین درآید.

همچنین با انجمن تولیدکنندگان سیمان و فولاد نیز جلساتی برگزار و تفاهماتی شد تا جریان پایداری در تولید نهاده های ساختمانی ایجاد و قیمت گذاری مناسب انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح های جدید مسکن ملی به دولت بعد موکول شد

افتتاح های جدید مسکن ملی به دولت بعد موکول شد