مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 12:152021-08-02اقتصادي

احداث آزادراه خرم آباد- بروجرد با صرف 2600 میلیارد تومان اعتبار


معاون آزادراه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء از صرف 2600 میلیارد تومان اعتبار برای احداث آزادراه خرم آباد- بروجرد به طول 67 کیلومتر خبر داد.

- ، بابک لارتی بعدازظهر امروز دوشنبه در آیین افتتاح آزادراه خرم آباد- بروجرد با بیان اینکه آزاد راه خرم آباد- بروجرد بخشی از آزاد راه خرم آباد- اراک و کریدور شمال به جنوب است؛ گفت: طول مسیر آزادراه خرم آباد- بروجرد 67 کیلومتر است.

وی با بیان اینکه قطعات دو، سه و چهار آزاد راه خرم آباد- اراک در مسیر خرم آباد- بروجرد احداث شده است، افزود: احداث این مسیر در تسهیل تردد و ترانزیت کالا و مسافر، کیفیت تردد، کاهش زمان سفر و ایمنی بیشتر سفر مؤثر است.

معاون آزادراه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با تاکید بر اینکه طراحی آزاد راه خرم آباد- بروجرد از سال 92 شروع شد، افزود: برای اجرای آن دو هزار و 600 میلیارد تومان و به روز، پنج هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

لارتی با اشاره فعالیت دو هزار نفر در این پروژه گفت: این پروژه می توانست یک تا یک سال و نیم پیش افتتاح شود که به دلایلی صورت نگرفت و باید تلاش بیشتری در این رابطه صورت می گرفت و از مردم عذرخواهی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث آزادراه خرم آباد- بروجرد با صرف 2600 میلیارد تومان اعتبار

احداث آزادراه خرم آباد- بروجرد با صرف 2600 میلیارد تومان اعتبار