مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 12:102021-08-02بين الملل

مرگ معترض آلمانی تحت بازداشت پلیس


یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات علیه سیاست های دولت آلمان در قبال شیوع ویروس کرونا در بازداشتگاه جانش را از دست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک شهروند آلمانی که اخیراً در اعتراض به سیاست های دولت این کشور در قبال شیوع ویروس افزود، این فرد همان روز در بیمارستان جان خود را از دست داد و اکنون تحقیقات درباره علت مرگ او آغاز شده است.

 در ادامه اعتراضات سراسری در بسیاری از کشورهای اروپایی علیه محدودیت های کرونایی، صدها نفر از مردم آلمان امروز (اول آگوست، 10 مردادماه) با تجمع در خیابان های برلین علیه محدودیت های مرتبط با کرونا تظاهرات برپا کردند که در برخی مناطق به درگیری معترضان با نیروهای پلیس منجر و به خشونت کشیده شد.

شبکه روسی راپتلی راشاتودی با انتشار یک نوار ویدئویی تقابل نیروهای امنیتی پلیس با معترضان به محدودیت های اعمال شده برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا را نمایش داد.

سازمان دهندگان راهپیمایی ها در آلمان تصریح کردند که معترضان خواستار آزادی و ابقای حقوق اساسی افراد در بحبوحه شیوع کرونا هستند اما نیروهای پلیس تجمع معترضان در شرایط فعلی شیوع کرونا را غیرقانونی اعلام کرد.

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است علی رغم آن که دولت آلمان اکثر محدودیت های مرتبط با کرونا را در تابستان امسال لغو کرده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ معترض آلمانی تحت بازداشت پلیس

مرگ معترض آلمانی تحت بازداشت پلیس