مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 11:402021-08-02سياسي

دکتر صابریان سرپرست سازمان اورژانس کشور شد


وزیر بهداشت با درخواست استعفای دکتر پیرحسین کولیوند از ریاست سازمان اورژانس کشور، موافقت و دکتر پیمان صابریان را به عنوان سرپرست این سازمان منصوب کرد.

- وزیر بهداشت با درخواست استعفای دکتر پیرحسین کولیوند از ریاست سازمان اورژانس کشور، موافقت و دکتر پیمان صابریان را به عنوان سرپرست این سازمان منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت (وبدا) دکتر سعید نمکی در نامه ای به دکتر کولیوند نوشت: خدمات ارزشمند و جهادی آن برادر بزرگوار در سازمان اورژانس کشور در تاریخ این سرزمین ماندگار خواهد بود.

حضور مخلصانه، فداکار و عاشقانه جنابعالی در کلیه عرصه های بحرانی اعم از سیل و زلزله و حوادث جاده ای و بخصوص روزهای سخت ابتلا به کرونا و همچنین فعالیت های ماندگاری که در راه اندازی اورژانس هوایی، دریایی، ریلی و توسعه اورژانس جاده ای و پیش بیمارستانی انجام دادید، یقینا در اوراق زرین خدمت در نظام سلامت ثبت شده است.

راه اندازی کدهای 247 و 724 و تعداد قابل توجه بیماران نجات یافته از سکته های قلبی و مغزی، خدمت گرانبهای دیگری بود که مدیون تلاش شما و همکاران ارجمندتان بود.

انتقال اعضای پیوندی، بخصوص قلب در کوتاه ترین زمان ممکن به مراکز پیوند عضو نیز از خاطر همگان نخواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر صابریان سرپرست سازمان اورژانس کشور شد

دکتر صابریان سرپرست سازمان اورژانس کشور شد