مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 11:352021-08-02سياسي

مردم افغانستان چهره واقعی آمریکا را بشناسند


شرکت کنندگان در وبینار بررسی 20 سال حقوق بشر و دموکراسی آمریکایی در افغانستان با قدردانی از شخصیت ضد استکباری آن شهید وارسته، با اشاره به جنایات ضد انسانی آمریکا در افغانستان، - تاکید کردند که مردم افغانستان باید چهره واقعی آمریکا را بشناسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حجت الاسلام والمسلمین سید عیسی حسینی مزاری؛ رییس کل مرکز فعالیت های فرهنگی اجتماعی تبیان که در وبینار بررسی 20 سال حقوق بشر و دموکراسی امریکایی در افغانستان به مناسبت سومین سالگرد شهادت دکتر سید محمد علی شاه موسوی گردیزی، زندانی بی گناه شماره 1154 گوانتانامو صحبت می کرد، با بیان سه ویژگی شخصیتی این شهید که او را نسبت به سایر شهدای افغانستانی برجسته می سازد، به خصوص این که این شهید قطعا استکبارستیز و یک شخصیت بین المللی بود، گفت: دستگیری خشونت بار شهید موسوی گردیزی توسط نیروهای آمریکایی، ماهیت حقوق بشر آمریکایی را بیش از پیش آشکار می سازد.

حسینی مزاری تاکید کرد: امروز جنایات آمریکایی ها در افغانستان و سایر کشورهای اسلامی و غیراسلامی با پوشش حقوق بشر صورت می گیرد و مردم ما باید چهره واقعی آمریکا را بشناسند.

در ادامه این وبینار، سید محمد مجتبی موسوی؛ فرزند شهید هم گفت: پدرم با وجودی که در سال 1380 در مقطع تخصصی دانشکده پزشکی تهران قبول شد؛ ولی ساختن وطن را ترجیح داد و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم افغانستان چهره واقعی آمریکا را بشناسند

مردم افغانستان چهره واقعی آمریکا را بشناسند