مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 11:352021-08-02حوادث

سیلاب به 25 روستای شهرستان بابل آسیب رساند


فرماندار ویژه شهرستان بابل بعد از بازدید از مناطق سیل زده بابل گفت: سیلاب به 25 روستای این شهریتان آسیب وارد کرد، در پی وقوع این حادثه خوشبختانه آسیب جانی به کسی وارد نشد و هیچ یک از خانه های مسکونی نیز آسیب ندید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، قربانعلی ولیزاده بورا بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آسیب به جاده شیخ موسی و راه های روستایی و تخریب دو پل در روستاهای امیرده و گردرودبار و تخریب دو پل موقت در روستاهای ولی کله و بتلیم از خسارت های این سیلاب بود، همچنین شالیزارهای برخی از روستاها و دو مزرعه ماهی در روستاهای خریون بندپی شرقی و  دولت رودبار بندپی غربی در این سیلاب خسارت دید.

وی گفت: راه ارتباطی برخی از روستاها با تلاش عوامل راهداری و امدادی باز شد و تلاش برای باز شدن راه چند روستای دیگر ادامه دارد، خسارت به حوزه راه شهرستان حدود 50 تا 60 میلیارد تومان برآورد می شود ولی خسارت به بخش خصوصی اعم از کشاورزی و غیر آن در دست بررسی است.

فرماندار بابل با بیان اینکه جاده شیخ موسی که روز گذشته در پی سیلاب مسدود شده بود، هم اکنون باز شد و تردد در آن برقرار است، افزود: ماشین آلات راهداری در حال پاکسازی محور شیخ موسی از گل ولای و آورده های سیلاب و بهسازی نقاط رانشی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب به 25 روستای شهرستان بابل آسیب رساند

سیلاب به 25 روستای شهرستان بابل آسیب رساند