مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 11:352021-08-02اجتماعي

تلف شدن 70 راس کل و بز در منطقه پیرحاجات طبس


رییس اداره حفاظت محیط زیست طبس گفت: براساس پایش منطقه پیرحاجات طبس، در این منطقه 70 راس کل و بز تلف شدند.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره حفاظت محیط زیست طبس گفت: براساس پایش منطقه پیرحاجات طبس، در این منطقه 70 راس کل و بز تلف شدند.

مرتضی تقی زاده، امروز دوشنبه 11 مرداد به خبرنگاران افزود: از لاشه کل و بز تلف شده نمونه برداری شده و منتظر اعلام نظر آزمایشگاه دامپزشکی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: براساس پایش منطقه آزاد پیرحاجات در شهرستان طبس توسط محیطبانان و همچنین گزارشات واصله از سوی همیاران افتخاری محیط زیست مبنی بر مشاهده تلفات نامتعارف در حیات وحش منطقه پیرحاجات، کلشانه و میانکوه که گونه شاخص آن کل و بز و قوچ و میش هستند، موضوع در دستور کار و پیگیری این اداره قرار گرفت.

رییس اداره حفاظت محیط زیست طبس اظهار کرد: با هماهنگی انجام شده با دامپزشکی شهرستان، از گونه های کل و بز تلف شده، نمونه گیری انجام و برای تشخیص علت این تلفات به تهران ارسال شد.

وی با اشاره به این موضوع که تا زمان مشخص شدن نتایج آزمایشگاه دامپزشکی، نمی توان به طور قطع در این خصوص اظهار نظر کرد، افزود: پایش این منطقه به صورت ویژه در دستور کار ماموران یگان حفاظت محیط زیست قرار گرفته و محیط بانان با همراهی و همکاری همیاران افتخاری محیط زیست به صورت شبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلف شدن 70 راس کل و بز در منطقه پیرحاجات طبس

تلف شدن 70 راس کل و بز در منطقه پیرحاجات طبس