مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 11:352021-08-02اقتصادي

عذرخواهی از مردم لرستان بابت تاخیر در افتتاح آزادراه خرم آباد-بروجرد


مدیر پروژه آزادراهی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) ضمن عذر خواهی از مردم به خاطر طولانی شدن زمان افتتاح آزادراه خرم آباد_ بروجرد، گفت: اگر برخی مشکلات را شاهد نبودیم و شرایط مهیا می شد باید یک سال یا یک سال و نیم قبل این پروژه افتتاح می شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، بابک لارتی عصر امروز در آیین افتتاح آزادراه خرم آباد-اراک،اظهار کرد: بخشی از آزادراه خرم اباد به اراک است که در کریدور شمال به جنوب قرار گرفته است امروز افتتاح می شود.

  وی خاطرنشان کرد: طول این آزادراه 67 کیلومتر است که قطعات دوم تا چهارم در استان لرستان و قطعه نخست در استان مرکزی قرار دارد.

مدیر پروژه آزادراهی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)، کاهش مسیر 32 کیلومتری، ارتقای کیفیت تردد، کاهش زمان سفر، افزایش ایمنی راه را از جمله مزایای پروژه عنوان کرد.

لارتی بیان داشت: سال 92 عملیات اجرایی پروژه آزادراه خرم آباد-اراک آغاز شد و تا کنون بیش از 2 هزار و 600 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده که ارزش روز آن بیش از 5 هزار میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه این پروژه شبکه آزادراهی را ارتقا می بخشد، افزود: همچنین در افزایش سرعت توسعه لرستان نقش بسزایی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی از مردم لرستان بابت تاخیر در افتتاح آزادراه خرم آباد-بروجرد

عذرخواهی از مردم لرستان بابت تاخیر در افتتاح آزادراه خرم آباد-بروجرد