مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 11:252021-08-02اقتصادي

پروژه های نیمه تمام سریع تر اعتبار می گیرند


مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دبیر شورای فنی خراسان جنوبی گفت: پروژه های عمرانی مقرر شده پروژه هایی که 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند را در اولویت قرارداده تا با تخصیص اعتبار شاهد بهره برداری از آن ها باشیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دبیر شورای فنی خراسان جنوبی گفت: پروژه های عمرانی مقرر شده پروژه هایی که 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند را در اولویت قرارداده تا با تخصیص اعتبار شاهد بهره برداری از آن ها باشیم.

محسن عباسی، امروز دوشنبه 11 مرداد در نشست خبری اظهار کرد: در خصوص حمایت از واحد های تولید کننده مصالح مرتبط با ساخت و معرفی آنها به دستگاههای اجرایی برای استفاده از محصولات آنها و تاکید بر اولولیت استفاده از محصولات تولیدی داخل استان، شورای فنی استان با ایجاد حساسیت در دستگاههای اجرایی و نظارتی استفاده از محصولات تولید داخل استان با کیفیت بالا را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: در این راستا پیگیریهای لازم برای درج سنگهای ساختمانی استان در فهارس بهاء انجام و اقدامات لازم پیگیری می شود.

بر اساس مصوبات شورای فنی استان استفاده از پیمانکاران و مشاوران بومی در استان مورد تاکید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های نیمه تمام سریع تر اعتبار می گیرند

پروژه های نیمه تمام سریع تر اعتبار می گیرند