مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 11:102021-08-02سياسي

تجلیل از یک مدیر نمونه در آخرین نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد


در اخرین نشست شورای آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به پاس فعالیتهای ارزنده مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج از وی تجلیل شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آخرین نشست شورای آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید به ریاست استاندار برگزار و به پاس فعالیت های ارزنده مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج  از وی تجلیل شد.

در این نشست که با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، مدیرکل آموزش وپرورش استان و سایر اعضا برگزار شد از سید ولی موسوی مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج تقدیر شد.

هادی زارع پور در این نشست به بیان موفقیت ها و تلاش های مدیر تنها هنرستان کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد پرداخت و گفت: هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج به شکل وابسته با مرکز تحقیقات کشاورزی استان در سال تحصیلی 97-96 در دو رشته کشت گیاهان دارویی و شیلات تاسیس شد که از همان ابتدا با مشکلاتی در زمینه فضا، تجهیزات و زیرساخت ها مواجه بود که خوشبختانه با مدیریت خوب و جهادی این هنرستان مشکلات به حداقل رسید.

در ادامه معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد نیز، تعامل خوب مدیر هنرستان آیت الله ملک حسینی با مجموعه آموزش و پرورش و مرکز تحقیقات کشاورزی را ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از یک مدیر نمونه در آخرین نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

تجلیل از یک مدیر نمونه در آخرین نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد