مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 10:252021-08-02سياسي

بادامچیان: برخی نمی خواهند بزرگترین دستاورد دولت دوازدهم را بپذیرند


برخی نمی خواهند بزرگترین دستاورد دولت دوازدهم را بپذیرند و آن را برای دولت سیزدهم به عنوان یک ذخیره عبرت آموز به کار برند.

- دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: برخی نمی خواهند بزرگترین دستاورد دولت دوازدهم را بپذیرند و آن را برای دولت سیزدهم به عنوان یک ذخیره عبرت آموز به کار برند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران این حزب با اشاره به بیانات مهم رهبر معظم انقلاب در آخرین دیدار هیات دولت دوازدهم، تصریح کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم و نیز در دولتهای پیشین اثبات شد اعتماد به غرب جواب نمی دهد.

گفت وگو ومذاکره وقت گذرانی است و آمریکا حاضر نیست در برابر امتیازات وسیع و گسترده ایکه به دست می آورد حتی یک امتیاز بدهد.

وی افزود: در دولت دوازدهم اثبات شد اگر برنامه های داخلی را منوط به چشم داشت و همراهی غرب کنیم حتما شکست می خوریم اما هنوز عده ای که یا غافل هستند یا مامور و نمی خواهند این تجربه گرانسنگ را به عنوان دستاورد بزرگ دولت آقای روحانی بپذیرند.

بادامچیان با اشاره به نامه ظریف به سازمان ملل و نیز گزارش بیست و دوم وزارت خارجه به مجلس گفت: این گزارش چند صد صفحه ای فریاد می زند که اعتماد به غرب جواب نمی دهد و هیچ برنامه ای را نباید منوط به توافق یا همراهی غرب کرد اما گویا مولف و مولفان این گزارش خودشان از تنها خاصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بادامچیان: برخی نمی خواهند بزرگترین دستاورد دولت دوازدهم را بپذیرند

بادامچیان: برخی نمی خواهند بزرگترین دستاورد دولت دوازدهم را بپذیرند