مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 10:252021-08-02حوادث

تعیین شعب ویژه برای رسیدگی سریع تر به پرونده اخلال گران نظم و امنیت در گلستان


رییس کل دادگستری گلستان با اعلام حمایت قاطع دادگستری استان از نیروی انتظامی برای تأمین امنیت بهتر و پایدار، از تعیین شعب ویژه برای رسیدگی سریع تر به پرونده اخلال گران نظم و امنیت در استان خبرداد.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری گلستان با اعلام حمایت قاطع دادگستری استان از نیروی انتظامی برای تأمین امنیت بهتر و پایدار، از تعیین شعب ویژه برای رسیدگی سریع تر به پرونده اخلال گران نظم و امنیت در استان خبرداد.

حیدر آسیابی امروز دوشنبه 11 مردادماه در دیدار فرمانده انتظامی استان، اظهار کرد: نیروی انتظامی یکی از ارکان مهم تأمین امنیت اجتماعی است و وظیفه دستگاه قضایی حمایت قاطع از مأموریت های پلیس است و در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم.

وی افزود: موضوع امنیت در گلستان به عنوان یکی از استان های مقصد گردشگری مهم و حیاتی است و بنا داریم برنامه جامع و پیشگیرانه با کمک پلیس برای ناامن کردن فضا برای اراذل و اوباش در استان تدوین کنیم.

رییس کل دادگستری گلستان از تعیین شعب ویژه در دادسراها و دادگاه های استان برای رسیدگی سریع تر به پرونده اراذل و اوباش هم خبرداد و گفت: به اراذل و اوباش و کسانی که امنیت مردم را مخدوش کنند و اقتصاد گردشگری استان را به خطر بیاندازند، اجازه عرض اندام نخواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین شعب ویژه برای رسیدگی سریع تر به پرونده اخلال گران نظم و امنیت در گلستان

تعیین شعب ویژه برای رسیدگی سریع تر به پرونده اخلال گران نظم و امنیت در گلستان