مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 10:152021-08-02سياسي

کوثری: جهاد دانشگاهی منجر به شکوفایی عملی علم شد


همزمان با چهل و یکمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم و جانشین سابق قرارگاه ثارالله گفت: جهاد دانشگاهی منجر به شکوفایی عملی علم شده است و امیدواریم دولت جدید با همکاری مجلس شورای اسلامی به مساله جهاد علمی توجه کند.

- همزمان با چهل و یکمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم و جانشین سابق قرارگاه ثارالله گفت: جهاد دانشگاهی منجر به شکوفایی عملی علم شده است و امیدواریم دولت جدید با همکاری مجلس شورای اسلامی به مساله جهاد علمی توجه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم در مجلس یازدهم در دیداری با چند تن از مسئولان جهاد دانشگاهی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی (ره) به تاسیس چند نهاد تاکید کردند و به مردمی بودن آن اذعان داشتند.

این نهادها مثل بسیج، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جهاد سازندگی و البته جهاد دانشگاهی بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که جهاد سازندگی جایگاه بالایی در خدمت به مردم داشت، تصریح کرد: متاسفانه دوره ششم مجلس شورای اسلامی به طور ناجوانمردانه ای جهاد سازندگی را منحل کرد وقتی این حرف ها را به آنها می گوییم توجیه شان این است که به جایش جهاد کشاورزی را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوثری: جهاد دانشگاهی منجر به شکوفایی عملی علم شد

کوثری: جهاد دانشگاهی منجر به شکوفایی عملی علم شد