مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 10:102021-08-02حوادث

افزایش تلفات برق گرفتگی در 3 ماهه اول امسال در استان اصفهان


مدیرکل پزشک قانونی استان اصفهان گفت: در 3 ماهه نخست سال جاری 12 نفر به دلیل برق گرفتگی در استان جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات 5 نفر بود، - علی سلیمان پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مراجعه بیش از 11 هزار مصدوم نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان، اظهار کرد: آمار مراجعان نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان در 3 ماهه نخست امسال با افزایش 19.

9 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 11 هزار و 186 نفر رسیده است.

مدیرکل پزشک قانونی استان اصفهان افزود: از کل مراجعان نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان در 3 ماهه نخست  امسال، 3 هزار و 959 نفر زن و 7 هزار و 727 نفر مرد بوده اند.

وی ادامه داد: آمار مراجعان نزاع در 3 ماهه نخست سال قبل 9 هزار و 327 نفر شامل 3 هزار و 279 زن و 6 هزار و 48 مرد بوده است؛ در این مدت بعد از شهرستان اصفهان شهرستان های فلاورجان، نجف آباد، خمینی شهر و کاشان بیشترین آمار مراجعان نزاع را داشته اند.

روند کاهشی تلفات غرق شدگی در 3 ماهه اول امسال سلیمان پور با اشاره به اینکه آمار تلفات غرق شدگی در استان طی 3 ماهه نخست سال جاری با کاهش مواجه بوده و در بهار امسال رشد منفی داشته است، در 3 ماهه اول سال جاری آمار تلفات غرق شدگی تعداد 5 نفر بوده است، این آمار در مدت مشابه سال قبل 17 نفر گزارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تلفات برق گرفتگی در 3 ماهه اول امسال در استان اصفهان

افزایش تلفات برق گرفتگی در 3 ماهه اول امسال در استان اصفهان