مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 10:102021-08-02سياسي

‏‎خضریان: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها به طور کامل اجرا نشده است


سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: ارزیابی کمیسیون پس از جلسات متعدد و استماع گزارش مراکز پژوهشی و کارشناسی این بود که قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران توسط سازمان انرژی اتمی به طور کامل اجرا نشده است.

- سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: ارزیابی کمیسیون پس از جلسات متعدد و استماع گزارش مراکز پژوهشی و کارشناسی این بود که قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران توسط سازمان انرژی اتمی به طور کامل اجرا نشده است.

‎علی خضریان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جلسه امروز کمیسیون خاطرنشان کرد: این جلسه در ادامه جلسات گذشته برای ارزیابی نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی و پیشنهاداتی برای تقویت آن و با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی، نمایندگانی از مرکز پژوهش ها و اعضای کمیسیون برگزار شد.

‏‎وی افزود: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران مهمترین مصوبه سیاست خارجی مجلس یازدهم بوده است.

این قانون چنانچه درست اجرا شود در عمل می تواند تحول مهمی در برنامه هسته ای ایران ایجاد کرده و نقش موثری در روند مذاکره برای رفع تحریم ها داشته باشد؛ با این حال تحقق این ظرفیت در این قانون با چالش هایی مواجه بوده است و متاسفانه دولت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‏‎خضریان: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها به طور کامل اجرا نشده است

‏‎خضریان: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها به طور کامل اجرا نشده است