مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-02سياسي

دوری از حاشیه سیاست اصلی مدیریت در فارس بوده است


استاندار فارس، سیاست اصلی دوران مدیریت خود را دوری از حاشیه ها و دعواهای بی حاصل جناحی و سیاسی عنوان و تاکید کرد که مدیریت استان در دولت تدبیر و امید، - مسیر انسجام، اتحاد، هماهنگی و برادری و احترام متقابل را طی این سال ها در پیش گرفت و برای توسعه فارس، تلاشی شبانه روزی کرد.

عنایت الله رحیمی در جلسه شورای اداری فارس آخرین جلسه شورای اداری استان که به صورت ارتباط ویدئو کنفرانسی با ریاست جمهوری و هیئت وزیران برگزار شد، با اشاره به سخنان خود در نخستین روزی که تصدی مدیریت استان را به دست گرفت، عنوان کرد: از مهمترین سیاست ها و اصول کار بنده از ابتدا این بود که برای مردم، با مردم و همراه مردم کارها را به سرانجام برسانیم و امروز مفتخرم که از طرف مدیران عرض کنم این سیاست پاسخی درخور داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، او افزود: در ایام سخت و پر اتفاقی که گذشت با کمک همکاران و همت ریاست محترم جمهور و اعضاء هیئت دولت توانستیم خدماتی صادقانه به مردم شریف ایران اسلامی و استان فارس ارائه کنیم.

استاندار فارس ادامه داد: حرکت رو به توسعه در سایه آرامش با اتحاد همدلی و برادری مثال زدنی که در طول چند دهه گذشته کم نظیر بوده در فارس در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوری از حاشیه سیاست اصلی مدیریت در فارس بوده است

دوری از حاشیه سیاست اصلی مدیریت در فارس بوده است