مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 09:452021-08-02سياسي

تاکید مجدد امام جمعه باغستان بر احقاق حقوق کارگران پیمانکاری شهرداری


امام جمعه باغستان ضمن تاکید مجدد بر احقاق حقوق و مطالبات کارگران پیمانکاری خدمات شهری و فضای سبز شهرداری، گفت: دادستان شهریار نیز بر نقص عملکرد حراست و بازرسی شهرداری باغستان در ایفای حقوق این کارگران اشاره داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل بنی احمدی امام جمعه باغستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت بیان مسائل و مشکلات مردم از تریبون نماز جمعه اظهار کرد: امام جمعه یعنی در حد توان در وسط میدان و همراه مردم در راستای ایفای حقوق آن ها تلاش کند.

وی ضمن تکرار مشکلات کارگران پیمانکاری شهرداری باغستان افزود: قرارداد منعقد شده فی ما بین شهرداری و پیمانکار مبنی بر این است که بایستی تا 2 ماه توانایی پرداخت حقوق کارگران بدون دریافتی را داشته باشند که ماه گذشته روز 25 ام حقوق دادند.

امام جمعه باغستان با اشاره به اعتراض مجدد برای پرداخت عیدی و پاداش کارگران بیان کرد: حال 3 ماهی است که بیمه کارگران از سوی پیمانکار واریز نشده و این عزیزان زحمت کش ترین افراد جامعه هستند که متاسفانه حقوق آن ها معمولا از سوی پیمانکاران ضایع می شود.

بنی احمدی با اشاره به لزوم ایفای تمامی حقوق کارگران، گفت: دادستان شهریار در صحبت با بنده بر نقص و قصور حراست و بازرسی شهرداری باغستان در این موضوع اشاره کرد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مجدد امام جمعه باغستان بر احقاق حقوق کارگران پیمانکاری شهرداری

تاکید مجدد امام جمعه باغستان بر احقاق حقوق کارگران پیمانکاری شهرداری