مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 09:452021-08-02حوادث

برخورد با عامل رهاسازی فاضلاب های خانگی در حاشیه شهر نهاوند


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند از برخورد با عامل رهاسازی فاضلاب های خانگی در حاشیه شهر نهاوند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، مهرداد سلگی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرد متخلفی که فاضلاب خانگی را در زمین های جاده آورزمان در حاشیه شهر نهاوند تخلیه می کرد، شناسایی و به دادگاه معرفی شد.

وی افزود: کارشناسان این اداره امروز حین گشت و کنترل در مناطق شهرستان، یک دستگاه خودروی لجن کش را در حال تخلیه فاضلاب به زمین های کشاورزی مشاهده و صاحب آن را شناسایی کردند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند اضافه کرد: حفاظت از محیط زیست در برابر هر گونه آلایندگی خط قرمز این اداره است و با هر گونه اقدامی که بخواهد علاوه محیط زیست، سلامت مردم و یا حیات جانوری و گیاهی را به خطر بیندازد برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی در خصوص سابقه فرد متخلف گفت: متاسفانه صاحب لجن کش در اداره حفاظت محیط زیست نهاوند دارای چند چند فقره پرونده تخلف است که با وجود تذکرات داده شده متاسفانه اقدامات خود را تکرار کرد و سرانجام به دادگاه معرفی شد.

سلگی ادامه داد: در حال حاضر هشت دستگاه لجن کش در شهرستان نهاوند فعال است و به دلیل کم عمق بودن چاه ها و تخلیه های زودهنگام و نبود سیستم جمع آوری فاضلاب و محل مناسب تخلیه آن، فاضلاب در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با عامل رهاسازی فاضلاب های خانگی در حاشیه شهر نهاوند

برخورد با عامل رهاسازی فاضلاب های خانگی در حاشیه شهر نهاوند