مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 09:402021-08-02فرهنگي

هشدار به سینماگران در زمینه قراردادهای کرونایی/ قبل از امضا دقت کنید!


رییس هیات مدیره «اتحادیه صنف تهیه کنندگان» بیان کرد با توجه به اینکه قرارداد تیپی برای شرایط کرونایی طراحی نشده است، عوامل سینمایی باید در هنگام عقد قرارداد به همه موارد دقت کنند.

- رییس هیات مدیره اتحادیه صنف تهیه کنندگان بیان کرد با توجه به اینکه قرارداد تیپی برای شرایط کرونایی طراحی نشده است، عوامل سینمایی باید در هنگام عقد قرارداد به همه موارد دقت کنند.

غلامرضا موسوی رییس هیات مدیره اتحادیه صنف تهیه کنندگان در توضیح به داشته ایم، اما قرارداد تیپی که بگوییم 2 طرف قرارداد در چنین شرایطی بر چه مبنایی باید حرکت کنند، نداریم.

وی ادامه داد: طبیعتاً زمانی قرارداد بین 2 طرف بسته می شود، هردو طرف روی موضوع خاصی به تفاهم می رسند و در چنین شرایطی نفر سوم نمی تواند وارد شده و در مورد چگونگی، درست یا نادرست بودن عقد قرارداد نظری دهد.

رییس هیات مدیره اتحادیه صنف تهیه کنندگان بیان کرد: دوستانی که قرارداد می بندند باید پیش از هر چیز متن قرارداد را با دقت خوانده و اگر نقطه نظری درباره قرارداد دارند با طرف دوم قرارداد بحث گفتگو کرده تا نکاتی که مورد قبول طرفین نیست، تغییر دهند، زمانی که قرارداد امضا شد، دیگر جای گله برای 2 طرف؛ کارفرما و کارگزار باقی نمی گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به سینماگران در زمینه قراردادهای کرونایی/ قبل از امضا دقت کنید!

هشدار به سینماگران در زمینه قراردادهای کرونایی/ قبل از امضا دقت کنید!