مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 09:302021-08-02اقتصادي

برگزاری نمایشگاه مجازی «محصولات تولیدی مشاغل خانگی» در اصفهان


معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان از برپایی نخستین نمایشگاه مجازی معرفی کالا و خدمات مشاغل خانگی استان در مرداد ماه امسال با همکاری اداره کل کار، - برگزاری نمایشگاه مجازی محصولات تولیدی مشاغل خانگی در اصفهان ایسنا/اصفهان معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان از برپایی نخستین نمایشگاه مجازی معرفی کالا و خدمات مشاغل خانگی استان در مرداد ماه امسال با همکاری اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان خبر داد.

افسون نیازبخش در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اعلام فراخوان نمایشگاه، اظهار کرد: این نمایشگاه در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان، برگزار می شود که به دلیل شرایط کرونایی برگزاری آن به صورت مجازی خواهد بود.

وی افزود: در این نمایشگاه محصولات مشاغل خانگی تولید شده توسط متقاضیان و پیشران های دو طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و توانمند سازی زنان سرپرست خانوار بر اساس الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی، در سه حوزه صنایع دستی، پوشاک و فرش دستباف عرضه خواهد شد.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، آخرین مهلت شرکت در این نمایشگاه را 12 مرداد ماه اعلام و تصریح کرد: متقاضیان برای شرکت در این نمایشگاه باید تا این تاریخ به لینک ثبت نام مراجعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه مجازی «محصولات تولیدی مشاغل خانگی» در اصفهان

برگزاری نمایشگاه مجازی «محصولات تولیدی مشاغل خانگی» در اصفهان