مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 09:302021-08-02بين الملل

پیام اسد به مناسبت سالگرد تاسیس ارتش سوریه


رییس جمهوری سوریه در سخنانی به مناسبت سالروز تشکیل ارتش کشورش گفت که متجاوزان و تجهیزاتشان دربرابر همبستگی و اتحاد سوری ها و ارتش آن شکست خوردند.

- رییس جمهوری سوریه در سخنانی به مناسبت سالروز تشکیل ارتش کشورش گفت که متجاوزان و تجهیزاتشان دربرابر همبستگی و اتحاد سوری ها و ارتش آن شکست خوردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بشار اسد، رییس جمهوری سوریه در سخنانی هفتاد و ششمین سالروز تاسیس ارتش عربی سوریه را تبریک گفت.

وی در این باره گفت: این جشن ها دوباره در سایه جنگ مستمر در حال برگزاری است و ارتش همچنان به وظیفه خود در قبال کشور عمل می کند و اقدامات قهرمانانه بسیاری را در تاریخ خود می نویسد.

بشار اسد خطاب به نیروهای ارتش کشورش ادامه داد: متجاوزان با روش های مختلف از خیانت گرفته تا فریب سعی کردند ثبات و پایداری شما را با تمام توان تضعیف کنند و به همین منظور تمامی تجهیزات و ابزارهای تروریستی شان را بسیج و مسلح کردند، اما در نهایت شکست خوردند؛ چراکه شما همواره متحد، یکپارچه و همگام بوده اید.

وی تاکید کرد: شما امروز می توانید به وابستگی تان به نیروهای مسلح سوریه افتخار کنید؛ نیروهایی که نقش اصلی و مهمی را در راستای حفاظت از میهن و ملت آن ایفا کردند و اگر فداکاری ها و رشادت های مداوم آنها تا به امروز نبود، هیچ پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام اسد به مناسبت سالگرد تاسیس ارتش سوریه

پیام اسد به مناسبت سالگرد تاسیس ارتش سوریه