مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 09:252021-08-02سياسي

هوشمندسازی شهر قم به کمک نهادها و تشکل های مردمی باید مطالبه شود


معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم بر لزوم مطالبه گری در راستای هوشمندسازی شهر قم به کمک نهادها و تشکل های مردمی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، غلامرضا جان قربان در نشست با مسئول انجمن مردم نهاد شهر با اشاره به اینکه یکی از نیازهای اصلی جامعه و شهر امروز، حرکت به سمت هوشمندسازی است تا بتوان شهر را به درستی مدیریت کرد، اظهار کرد: ما در شهرداری به دنبال این هدف هستیم و بر اساس آن باید برنامه ها و راهبردهای خرد و کلان داشته باشیم و اعتقاد داریم، هوشمندسازی به عنوان یک ضرورت برای تسریع در تصمیم سازی ها و رسیدن به منطق درست در شهر و مدیریت شهری مطرح است و چه در حال حاضر این جریان شروع شود و چه در آینده، از اهمیت موضوع نمی کاهد، منتهای مراتب باید از طریق نهادها و تشکل های مردمی مثل انجمن شهر، این مسأله از مسؤولان شهر و استان، مطالبه شود.

وی افزود: آن چه قابل توجه است اینکه نهادهای عمومی و حاکمیتی مثل شورا و شهرداری در کنار تشکل های مردمی بتوانند دغدغه شهر هوشمند را دامن زنند و زمینه و بستر مناسب برای بروز و ظهور آن را ایجاد کنند تا بتوانند در فرآیندی مناسب به سرانجام مطلوب برسانند.

سیده شبنم فاطمی، مسؤول انجمن مردم نهاد شهر نیز با بیان اینکه هوشمندسازی شهر به عنوان یک ضرورت در دنیای امروز می بایست مورد توجه و عنایت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی شهر قم به کمک نهادها و تشکل های مردمی باید مطالبه شود

هوشمندسازی شهر قم به کمک نهادها و تشکل های مردمی باید مطالبه شود