مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 09:202021-08-02اقتصادي

کاهش مصرف برق در کنار سود خالص 37 میلیارد تومانی در سیمان فارس نو


شرکت سیمان فارس نو از شرکت های تابعه شستا و سیتا علاوه بر اقدامات قابل توجه در حوزه فنی و بهبود مصرف انرژی در سه ماه نخست امسال توانست نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد در شاخص سود خالص رشد داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین، احمد شریفی مدیرعامل شرکت سیمان فارس نو با اشاره به اهمیت قابل توجه راهبردهای شرکت های سرمایه گذاری تامین اجتماعی و سیتا گفت: در شرایطی که بحران انرژی در کشور مشکلاتی ایجاد کرد، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و سیتا توانستند با برنامه ریزی علاوه بر بهبود میزان مصرف برق به سوددهی مناسبی در سیمان فارس نو دست یابند.

شرکت سیمان فارس نو با پیگیری سیاست های کلان هلدینگ و اجرای موفقیت آمیز برنامه ها موفق شد به سود خالص 37 میلیارد تومانی در سه ماهه نخست سال جاری دست یابد که این رقم حاکی از رشد 10 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

مدیرعامل شرکت سیمان فارس نو با اشاره به اهمیت بحث های فنی در هلدینگ به فعالیت سه ماهه گذشته پرداخت و در این زمینه توضیح داد: کاهش در میزان مصرف انرژی الکتریکی در اوج بار و کسب کمترین میزان در گروه در سه ماهه اول 1400، کاهش نوسان مقاومت در مقاومت های سیمان تولیدی و کسب کمترین میزان در گروه در سه ماهه اول 1400 و افزایش راندمان تولید کوره و کسب بالاترین میزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مصرف برق در کنار سود خالص 37 میلیارد تومانی در سیمان فارس نو

کاهش مصرف برق در کنار سود خالص 37 میلیارد تومانی در سیمان فارس نو