مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 09:202021-08-02سياسي

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام: مداحان در بیان مصیبت ها دقت کنند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: مراسم های عزاداری سیدالشهداء امسال در فضای باز و با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام: مداحان در بیان مصیبت ها دقت کنند ایسنا/ایلام مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: مراسم های عزاداری سیدالشهداء امسال در فضای باز و با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد فتاحی در همایش مداحان استان ایلام در آستانه محرم، اظهار کرد: کار مداح ستایشگری از نمونه های برجسته عالم وجود یعنی حضرت رسول(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

وی با بیان اینکه این کار بسیار بزرگ و با اهمیتی است ولی نکته مهم آن که این کار بزرگ باید همراه با بصیرت باشد، تصریح کرد: مداحان باید سعی کنند در بیان سیره اهل بیت و ذکر مصیبت باید متقن دقیق و مستند مطالب را بیان کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: در محرم گذشته که محرم کرونایی بود شاهد این بودیم که همه هیئت های مذهبی و مداحان به خوبی پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند که این امر توسط ستاد کرونای استان تایید شد.

فتاحی تاکید کرد: مراسم های عزاداری سیدالشهداء تعطیل بردار نیست و با قدرت و با شکوه برگزار خواهد شد که اصل در همه هیئت ها رعایت دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام: مداحان در بیان مصیبت ها دقت کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام: مداحان در بیان مصیبت ها دقت کنند