مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 09:152021-08-02سياسي

اینجا وضعیت قرمز است، اما .../ مردم بی خیال و مسئولان بی تفاوت


تبریز در حالی دوباره وارد وضعیت قرمز کرونایی شده این ویروس سرکش به گوشه و کنار این شهر سرک می کشد که اثری از اقدامات هشداری و انزاری نهادهای متولی این حوزه به ویژه ستاد استانی مقابله با کرونا در سطح این کلانشهر دیده نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، ویروس سرکش و رفتارهای مخاطره آمیز کرونایی در اماکن و ناوگان حمل و نقل عمومی کاملاً مشهود است و به نظر می رسد ساده انگاری های قبلی در مورد افت و خیزهای کرونا این بار تشدید شده است.

گویا این ساده انگاری ها و بی توجهی ها به مسئولان و متولیان امور بهداشتی نیز سرایت کرده و در حالی که تبریز در پیک پنجم و خیز کرونای دلتا در حالت قرمز قرار گرفته، این بخش به ویژه ستاد استانی مقابله با کرونا در نوعی موضع انفعال قرار گرفته و اقدامات و تحرکات این ستاد نمودی از حساسیت نسبت به وضعیت پیش آمده ندارد.

در حالی که در سایر استان ها و البته کلانشهرها ستادهای مقابله با کرونا از هر ابزار و امکانی حداقل برای هشدار و اطلاع رسانی عمومی استفاده می کنند، تبریز قرمز کرونایی در سکوت آژیرهای هشدار قرمز و انفعال ستاد استانی و مجموعه علوم پزشکی، هر روز بیشتر به سمت وضعیت اضطرار پیش می رود و در صورت تداوم چنین شرایطی باید در روزهای آینده منتظر اخبار تلخ تری از تعداد مبتلایان و جان باختگان کرونایی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا وضعیت قرمز است، اما .../ مردم بی خیال و مسئولان بی تفاوت

اینجا وضعیت قرمز است، اما .../ مردم بی خیال و مسئولان بی تفاوت