مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:302021-08-02سياسي

همدان/ 200 هزار تن سیب زمینی در انبارها نابود شد


پروژه سد ملایر، راه آهن ملایر، مبل و منبت ملایر اعتبارات میلیاردی دریافت کرده اند اما شهرستان بهار علیرغم ظرفیت بالای خود مغفول مانده است.

- نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس بابیان اینکه شهرستان بهار از نبود صنایع تبدیلی سیب زمینی رنج می برد؛ گفت: 200 هزار تن سیب زمینی در انبارهای شهرستان بهار پوسید ونابود شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، فتح الله توسلی در شورای اداری شهرستان بهار با تأکید بر لزوم توجه متوازن به شهرستان ها در تقسیم بودجه اظهار کرد: متأسفانه توازن در تخصیص بودجه در بین شهرستان های استان همدان رعایت نشده است.

وی با بیان اینکه برای مثال اعتبارات زیادی برای ملایر در نظر گرفته شده در حالی که شهرستان های بهار و کبودرآهنگ نادیده گرفته شده است خواستار رفع این مشکل شد و توجه به صنایع تبدیلی را از نیازهای عمده شهرستان بهار برشمرد و گفت: 817 میلیارد تومان برای کشاورزی ملایر در نظر گرفته شده در حالی که 200 هزار تن سیب زمینی به عنوان سرمایه ملی در انبارهای شهرستان بهار پوسیده شده است.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس با بیان اینکه شهرستان بهار از نبود صنایع تبدیلی سیب زمینی رنج می برد، عنوان کرد: پروژه سد ملایر، راه آهن ملایر، مبل و منبت ملایر اعتبارات میلیاردی دریافت کرده اند اما شهرستان بهار علیرغم ظرفیت بالای خود مغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان/ 200 هزار تن سیب زمینی در انبارها نابود شد

همدان/ 200 هزار تن سیب زمینی در انبارها نابود شد