مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:252021-08-02اقتصادي

کشف و ضبط 529 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در مازندران


سرپرست شرکت توزیع نیروی برق مازندران از کشف و ضبط 529 دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدکاظم حسینی کارنامی بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: استفاده و بکارگیری غیرمجاز دستگاه های ماینر افزایش احتمال آسیب رساندن به لوازم الکتریکی همسایگان از قبیل تلویزیون، یخچال و کولر و اعمال جرایم سنگین برای سوءاستفاده کنندگان از برق یارانه ای را به همراه دارد.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 529 دستگاه ماینر غیرمجاز از 53 مرکز غیرقانونی استخراج رمز ارز توسط همکاران و مسؤولان تست و بازرسی استان و امورهای توزیع برق با هماهنگی مسرولان قضایی و با همکاری ماموران انتظامی در نقاط مختلف مازندران کشف و ضبط شده که مبلغی حدود 4 میلیارد ریال بهای انرژی بابت جریمه این دسته از مشرکین صادر شده است.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق مازندران افزود: از ابتدای این طرح تاکنون که به منظور کشف و ضبط دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز که از سال 98 آغاز شده است، حدود 3 هزار و 120 دستگاه استخراج رمز ارز از 129 مرکز غیر مجاز جمع آوری شده که مبلغی حدود 69 میلیارد ریال بابت جریمه برای این دسته از مشترکین صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 529 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در مازندران

کشف و ضبط 529 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در مازندران