مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 08:152021-08-02اقتصادي

صفر تا صد چالش های مدیریت منابع آب کشور/آیا مشکلات بخش آب راه حل دارد؟


مدیرعامل اسبق شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: ما در بررسی های 10 ساله حوزه مدیریت منابع آب و کشاورزی، علاوه بر شناسایی دقیق مسئله و چالش های به مسئله راهکارها هم توجه کردیم و این راهکارهای مد نظر در قالب 3 بخش راهکار کوتاه مدت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در چند روز اخیر شاهد بالا گرفتن چالش های آبی در کشور بودیم و برخی از مناطق جنوب و جنوب غرب کشور از جمله استان خوزستان با تنش های آبی گسترده مواجه شدند.

در طول 8 سال گذشته بخش بسیار خطیر مدیریت منابع آب در کشور با دستگاه عریض و طویل مستقر در دولت تدبیر و امید در مسئله آب به عنوان الف الفبای زندگی تلقی می شود.

با این وجود در روزهای اخیر شاهد سیل بیان دلایل خشسکالی خوزستان بودیم اما کمتر کسی به راهکارهای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مدیریت این مسئله پرداخته است.

علاوه بر مسئله خوزستان، امور مغفول مانده در سایر بخش های کشور از جمله بی عملی در حوزه مدیریت منابع آبی مشترک زمینه تشدید بحران در سایر نقاط ایران از جمله استان سیستان و بلوچستان را به وجود آورده است.

در همین راستا، به منظور آگاهی با راهکارهای مدیریت منابع آب به منظور خنثی سازی 2 روی سکه بحران آب یعنی سیل و خشک سالی به سراغ علیرضا الماسوندی، مدیرعامل اسبق شرکت مدیریت منابع آب ایران رفتیم تا با وی در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر تا صد چالش های مدیریت منابع آب کشور/آیا مشکلات بخش آب راه حل دارد؟

صفر تا صد چالش های مدیریت منابع آب کشور/آیا مشکلات بخش آب راه حل دارد؟